De ontwikkeling van de BPJS Health Mobile-applicatie is een concrete uiting van de toewijding van BPJS Health om deelnemers gemakkelijke toegang en optimale service te bieden. Via deze applicatie hebben deelnemers snel en eenvoudig toegang tot verschillende informatie met betrekking tot het National Health Insurance-programma, georganiseerd door BPJS Health.
Verschillende functies die door deelnemers kunnen worden gebruikt, zijn onder meer:
JKN Programma-info
Informatie weergeven over BPJS Health Deelnemersinfo
Zoeken
naar lidmaatschapsgegevens via kaartnummer, NIK of familiekaartnummer
Locatie-info van gezondheidsfaciliteit
Zoeken naar en weergeven van een kaart met locaties van zorginstellingen op basis van branche en dichtstbijzijnde locatie Zoeken
Bijdrage Info Virtuele accountinfo Zoeken naar deelnemer Virtueel accountnummer op basis van NIK Registratie nieuwe deelnemer, registreer uzelf als niet-loonontvanger Deelnemer BUGAR-functie verkrijgt fitnessgegevens door de JKN mobiele applicatie te verbinden met de HealthConnect-functie via het Google-account van de gebruiker Gezondheids- en fitnessinformatie verstrekte gegevens die u rechtstreeks aan ons verstrekt wanneer u onze applicatie en/of aangesloten slimme apparaten of het internet der dingen gebruikt, inclusief maar niet beperkt tot: fitnessactiviteiten (tijd, stappen, calorieën, afstand, Lengte) Lichaamsafmetingen (lichaamsvet, massa botten, lengte, heupomtrek, droge lichaamsmassa, basale stofwisseling, tailleomtrek, lichaamsgewicht) Cyclusregistratie (cervicaal slijm, cervicale positie, menstruatie, ovulatietesten, seksuele activiteit, intermenstruele bloedingen, Borstvoeding) Slaap (slaapsessies, slaapfasen) Vitale functies (basale lichaamstemperatuur, bloedsuikerspiegel, bloeddruk, lichaamstemperatuur, hartslag, hartslagvariabiliteit, zuurstofverzadiging, ademhalingsfrequentie, hartslag in rust) Neem voor meer informatie contact op met de BPJS Gezondheidsinformatieservicecentrum: Bel: 165 Pagina: https://www.bpjs-kesehatan.go.id Klachtenkanaal: https://sipp.bpjs-kesehatan.go.id/sipp/ Oktober wordt steeds enger met #MakeGoosebumps-inhoud . Voel de sensatie van Halloween-terreur op PORTAL (Podcast Horror Festival), waar je favoriete horrorpodcasts zoals Astral Detective, Keliwon Night Podcast, Bell Mystery en Scary Things klaar staan om je te vergezellen. Mis de horrorverhalen uit de Noice Audio-series zoals JOT, Sober Bang, Occultist en Terror of Train Run Over Victims niet, die uw Halloween nog angstaanjagender zullen maken! Thuisbasis van Indonesische audiocontent!
BPJS Kesehatan memperkenalkan fitur Telehealth di aplikasi Mobile JKN untuk memberikan kemudahan layanan kesehatan bagi peserta JKN-KIS untuk berkonsultasi langsung dengan dokter fasilitas kesehatan tingkat pertama (FKTP) secara daring. Pastikan aplikasi Mobile JKN Anda telah diperbarui ke versi terbaru!
Heeft u uitstekende JKN-bijdragen? Kom op, registreer u voor het REHAB-programma (Gradual Payment Plan). Het REHAB-programma biedt verlichting en maakt het voor deelnemers gemakkelijker om hun openstaande bijdragen in fasen te betalen totdat
de BUGAR-functie is afbetaald
verkrijg fitnessgegevens door de mobiele JKN-applicatie te verbinden met de HealthConnect-functie via het Google-account van de gebruiker
Heeft u uitstekende JKN-bijdragen? Kom op, registreer u voor het REHAB-programma (Gradual Payment Plan). Het REHAB-programma biedt verlichting en maakt het voor deelnemers gemakkelijker om hun openstaande bijdragen in fasen te betalen totdat
de BUGAR-functie is afbetaald
verkrijg fitnessgegevens door de mobiele JKN-applicatie te verbinden met de HealthConnect-functie via het Google-account van de gebruiker
Heeft u uitstekende JKN-bijdragen? Kom op, registreer u voor het REHAB-programma (Gradual Payment Plan). Het REHAB-programma biedt verlichting en maakt het gemakkelijker voor deelnemers om hun betalingsachterstanden in fasen te betalen totdat ze zijn afbetaald.
Heeft u uitstekende JKN-bijdragen? Kom op, registreer u voor het REHAB-programma (Gradual Payment Plan). Het REHAB-programma biedt verlichting en maakt het voor deelnemers gemakkelijker om hun openstaande bijdragen gefaseerd te betalen totdat deze zijn afbetaald.
Heeft u uitstekende JKN-bijdragen? Kom op, registreer u voor het REHAB-programma (Gradual Payment Plan). Het REHAB-programma biedt verlichting en maakt het gemakkelijker voor deelnemers om hun betalingsachterstanden gefaseerd te betalen totdat ze zijn afbetaald..
Heeft u een betalingsachterstand in JKN-bijdragen? Kom op, schrijf je in voor het REHAB-programma (Phased Payment Plan). Het REHAB-programma biedt verlichting en maakt het voor deelnemers gemakkelijker om achterstallige contributie gefaseerd te betalen totdat deze is afbetaald
Heeft u een betalingsachterstand met JKN-bijdragen? Laten we ons inschrijven voor het REHAB-programma (Phased Payment Plan). Het REHAB-programma biedt verlichting en maakt het voor deelnemers gemakkelijker om achterstallige contributie gefaseerd te betalen totdat deze is afbetaald
Heb je een JKN-bijdrage achterstallig? Laten we ons inschrijven voor het REHAB-programma (Phased Payment Plan). Het REHAB-programma biedt verlichting en maakt het voor deelnemers gemakkelijker om achterstallige contributie in fasen te betalen totdat deze is afbetaald
Heeft u een betalingsachterstand in JKN-bijdragen? Laten we ons inschrijven voor het REHAB-programma (Phased Payment Plan). Het REHAB-programma biedt verlichting en maakt het gemakkelijker voor deelnemers om achterstallige contributie in fasen te betalen totdat deze is afbetaald.De
Yuk gunakan Mobile JKN sekarang juga, hanya dengan sentuhan ujung jari semua bisa
Maar uh informasi seputar pelayanan programma JKN?
Atau ingin mengadukan keluhan yang dialami?
Ajukan pertanyaan atau keluhanmu melalui menu Pengaduan Layanan JKN di Mobile JKN
lezen _ _ _ momenten 3. Optimaliseer de gebruikersinterface van beloningen op rijkdomniveau 1. Stickers kunnen worden geïmporteerd en in andere toepassingen worden gebruikt. Gebruik het nu met je vrienden!
"Yuk lakukan Skrinning Kesehatan melalui Mobile JKN unuk mengetahui seberapa jauh kondisi kesehatanmu, cukup sekali dalam setahun"
Daftar Antrian Faskes, Ubah Segmen Kepesertaan, dan Konsultasi dengan dokter kini lebih mudah, cukup melalui Mobile JKN
Daftar Antrian Faskes, Ubah Segmen Kepesertaan, dan Konsultasi dengan dokter kini lebih mudah, cukup melalui Mobiel JKN
Penyempurnaan Aplikasi
op Penyempurnaan Aplikasi
Penyempurnaan Aplikasi
bug opgelost
Kleine bugs
-Informeer Toestemming pada fitur Pendaftaran Peserta Baru
-Ubah Data BBL
-Perubahan tampilan halaman awal setelah update versi terbaru Aplikasi Mobile JKN
Formulier login hanya bisa input no kartu pada bagian gebruikersnaam
Penambahan Simpan User Login
Perubahan wachtwoord secara langsung dengan melakukan verifikasi per SMS OTP
Penambahan Login Biometrische
Penambahan Signaal Indikator
Penyesuaian Fitur Registrasi User Mobile JKN hanya input No Kartu BPJS dan Wachtwoord, Verifikasi per SMS OTP
Penambahan melalui E-mail
Penutupan fitur perubahan Nee HP di Mobile JKN dan di arahkan ke Call Center 1500 400
Penerapan 65% dari feedback Heuristische Evaluatie
Bugfixing
Fitur Bridging Antrean FKRTL versi 2
- Fitur Pindah Kanal Autodebet
een. Penambahan Autodebet (BCA, i-Saku, DOKU)
g. Notifikasi Penambahan Penonaktifan Peserta (PHK, Meninggal, Keluar Kemauan Sendiri, Habis PKS)
c. Penyesuaian mapping kolom agama antara webservice Dukcapil dengan Masterfile
d. Kennisgeving voor Ubah Identitas BBL
e. Pembukaan geschikt voor Ubah Data voor uw Kepesertaan PD Pemda
f. Penyesuaian Perhitungan Tagihan voor Peserta Bayi Baru Lahir (BBL) Berdasarkan Perpres 64/2020 tot Tahun 2021
een. Zoekresultaten voor:
- BP PN (Perintis Kemerdekaan, Veteran, Pensiunan PPU PN)
- PPU PN en PPNPN
b. Hangertje Bayi Zwart naar de categorie PBI JK
c. Fitur Perubahan Data Identitas Bayi Baru Lahir (Nama & NIK) voor:
- PBI
- PD Pemda
- PBPU
- PPU Swasta
- PPU PN
een. Ubah Segmen ke PBPU Wajib Autodebet
b. Fitur BPJS Pay
een. Geschikt voor Ubah FKTP:
- Untuk segmen PBI APBN, Bukan Pekerja, PPU PN
- Peserta yang masuk pada daftar redistribusi faskes boleh melakukan perubahan faskes sebelum 3 bulan
b. Fitur Perubahan Segmen Kepesertaan PBPU
- PPU Niet actief PBPU
- PBI APBN Niet actief PBPU
- PD Pemda Niet actief PBPU
c. FITUR pendaftaran Baru
- Validasi Peserta Identik
- Penambahan anggota keluarga
- Reaktivasi VA bagi calon Peserta PBPU baru yang sudah mendaftar namun belum melakukan pembayarn pertama lebih dari 30 uur
een. Fitur Pembukaan Validasi dan tambahan waarschuwing bagi Faskes Non Aktif dibulan depan
b. Fitur Pendaftaran Autodebet BRI
1.Pendartaran Autodebet menggunakan Bank BTN
2 OTP SMS Indosat
Fitur Portal Berita Jamkesnieuws
a. Top 10 meest populaire pada Menu Utama
b. Submenu Beritaans menu Menu Artikel